These Days Continue

These Days Continue (http://www.thesedayscontinue.org/index.php)
-   nDMBc (http://www.thesedayscontinue.org/forumdisplay.php?f=32)
-   -   General Music Thread (http://www.thesedayscontinue.org/showthread.php?t=204872)

ethaxton 03-08-2013 03:29 PM

The second half is "your wife is calling" is pretty badass. From Can to Can't is really good also, reminds me of Dear Rose Mary a little w Corey Taylor singing.

Album as a whole is solid, I think Grohl sings on around 1/3 of songs. Maybe 4 or so.

ethaxton 03-08-2013 07:07 PM

Cut Me Some Slack and Mantra are so good.

ThememanXX 03-11-2013 10:38 AM

give this a listen:



God. Damn.

gweeps 03-11-2013 08:35 PM


FiddySpence 03-11-2013 08:45 PM

for the few that don't know, 20/20 Experience is streaming on itunes

sdaltons 03-11-2013 11:16 PM

Quote:

Originally Posted by ThememanXX (Post 6945550)
give this a listen:



God. Damn.

It irritates me that on the iPhone, I'm not smart enough to figure out how to see the details on these embedded vids

ThememanXX 03-12-2013 02:18 PM

Quote:

Originally Posted by sdaltons (Post 6945603)
It irritates me that on the iPhone, I'm not smart enough to figure out how to see the details on these embedded vids

It's a huge pain in the ass.

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

MaLaKaS 03-12-2013 08:07 PM

Quote:

Originally Posted by FiddySpence (Post 6945579)
for the few that don't know, 20/20 Experience is streaming on itunes

:upyours sweet...gonna listen to this.

gweeps 03-13-2013 05:10 PM


FiddySpence 03-15-2013 11:38 AM

son of a bitch. i heard trey anastasio's cover of Clint Eastwood today and i fucking loved it.

thankfully it was mostly due to whoever the woman was singing the verses.

FiddySpence 03-15-2013 11:52 AM

thankfully, these helped me get back on the right track

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

mja271 03-15-2013 12:03 PM

Quote:

Originally Posted by FiddySpence (Post 6945960)
thankfully it was mostly due to whoever the woman was singing the verses.

That's Jen Hartswick. I've seen her sing live a few times with your other favorite band, and she's very talented. Great voice and she plays the trumpet too.

FiddySpence 03-15-2013 12:11 PM

so she's basically the whore of shitty jam bands.

respect lost.

SonofSuns34 03-15-2013 07:09 PM

Quote:

Originally Posted by FiddySpence (Post 6945579)
for the few that don't know, 20/20 Experience is streaming on itunes

I saw the track lengths and thought wtf, but after giving it a few listens it is really good, the bonus song 'Dress On' is filthy good.

ethaxton 03-16-2013 12:17 AM

Quote:

Originally Posted by SonofSuns34 (Post 6945997)
I saw the track lengths and thought wtf, but after giving it a few listens it is really good, the bonus song 'Dress On' is filthy good.

Haven't heard Dress On. Is it at the end of the stream? I listened to most of the stream then found a legit rip but the bonus song was a suit & tie remix. Really like the album though...I think the Target edition will have two bonus songs.

SonofSuns34 03-16-2013 07:09 AM

Quote:

Originally Posted by ethaxton (Post 6946023)
Haven't heard Dress On. Is it at the end of the stream? I listened to most of the stream then found a legit rip but the bonus song was a suit & tie remix. Really like the album though...I think the Target edition will have two bonus songs.

dont think it was on the stream, i got it from what

ethaxton 03-16-2013 12:37 PM

Quote:

Originally Posted by SonofSuns34 (Post 6946032)
dont think it was on the stream, i got it from what

Ok just got another deluxe rip. Dress On is pretty damn good. Body Count is also pretty good. Has a Seniorita feel to it.

mja271 03-16-2013 01:09 PM

Any chance you could hook me up with that?

ethaxton 03-16-2013 04:55 PM

I can in the morning, away from the house for the rest of the night.

mja271 03-16-2013 04:57 PM

I actually found it, thanks though!


All times are GMT -5. The time now is 02:03 AM.

Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2006 thesedayscontinue.org

Page generated in 0.04871 seconds with 20 queries